Kotelot/telineet ja timerit

Post Reply
MattiM
VS-VA Practical-jaoston ex-puheenjohtaja
Posts: 1806
Joined: Wednesday 21.06.2006 21:37
Location: Lintuvuori

Kotelot/telineet ja timerit

Post by MattiM »

Olisiko apua kotelo/aseteline-hankintaan aloittelijalle?

Tarkoituksena hankkia kevääksi produ pistoolille (Glock 17) sopiva kilpakotelo. Mielessä on tällä hetkellä Vega/Ghost tai GR Speed.

Lisäksi harjoittelu on edennyt vaiheeseen, jossa aikaankin pitänee kiinnittää huomiota. Timerina löysin netistä edullisen ja ainakin mainoksen mukaan modernin CED-timerin.

Olisiko suosituksia/käyttökokemuksia - myös muista valinnoista?

Edulliset hankintalähteet myös kiinnostavat.
.
Häristä puhuminen on eri asia, kuin areenalla seisominen
Esa

Post by Esa »

Glockille löytyy myös Höppner & Schuemann SpeedSec5 telinettä.
Saksan ebayssä on välillä myynnissa halpaan hintaan.

CED7000 napit on kuulemma halvan tuntuiset mutta ominaisuudet pitäis olla riittävät.
User avatar
Aki
Posts: 691
Joined: Friday 15.07.2005 23:07
Location: Tervis

Post by Aki »

Mulla oli Glockissa Safarilandin 007. Ihan ok sekin. Nyt STI:ssä Ghost ja sitä voin ainakin suositella.. Esalta oli hetken aikaa lainassa Rigi jossa oli CR-Speedin teline. Vallan mainio sekin.
Mulla on se keltainen speed timer. Ihan ok toiminut. Ostin kun sain halvalla.
CED ja Pocket Pro 2 on varmaankin hyviä molemmat.
Minä olen muutamaan otteeseen tilannut ainakin speed shootterista ja shooters connectionista

www.speedshooter.com
www.shootersconnection.com

Jenkeistä noi kotelot ja varsinkin lipastaskut saa aika paljon halvemmalla jopa kulujen kera..Postikulut jotain 10e luokkaa.
Crom!! Ei ku siis hard chrome!
MattiM
VS-VA Practical-jaoston ex-puheenjohtaja
Posts: 1806
Joined: Wednesday 21.06.2006 21:37
Location: Lintuvuori

Kotelot/telineet ja muuta ryönää

Post by MattiM »

Haydn & Schubert - eikun Höppner & Schumann tuli sitten tilattuna Speedsec.biz-linkin välityksellä hintaan 110,- kotipostiin viikossa.

Kotelo on taattua saksalaista laatua, eli eilinen ilta meni purkaessa, viilatessa, hioessa, rasvatessa ja kasatessa...

Otin savut tänään ja toimii hyvin - veto lähtee ripeästi, mutta eka osuma ei parantunut yhtään :wink:

ÉF-Security ilmoitti myyvänsä (asennettuna?) Heinie:n Slant Prot 85,- ja CED-timerin 150,-.

Timerin hinta hiukan ihmetyttää, mutta saanee takuun samaan laskuun.
Last edited by MattiM on Wednesday 13.12.2006 12:08, edited 2 times in total.
.
Häristä puhuminen on eri asia, kuin areenalla seisominen
Esa

Post by Esa »

Chopin & Ramones ( CRSpeed ) on myöskin suosittu kotelo/teline :lol:
TeroH
Posts: 57
Joined: Tuesday 26.10.2004 16:02
Location: *****

Post by TeroH »

Kilpavarustelu on siis alkanut 8)
....
User avatar
Aki
Posts: 691
Joined: Friday 15.07.2005 23:07
Location: Tervis

Post by Aki »

Varustelu oli mulla sellanen vuoden projekti.. Nyt alkaa olla loppusuoralla..onneksi..
Pienen omaisuuden noihin saa uppoamaan..
Mulla olis yks ylimääräinen CR-Speedin lipastasku jos jotain sattuu kiinnostamaan.. Täysin käyttämätön. Myyn tarpeettomana..
40€ saa maksaa..
Crom!! Ei ku siis hard chrome!
MattiM
VS-VA Practical-jaoston ex-puheenjohtaja
Posts: 1806
Joined: Wednesday 21.06.2006 21:37
Location: Lintuvuori

Post by MattiM »

Aki wrote: Mulla olis yks ylimääräinen CR-Speedin lipastasku jos jotain sattuu kiinnostamaan.. Täysin käyttämätön. Myyn tarpeettomana..
40€ saa maksaa..
Tuotko pikkujouluihin näytille - jos sopii Glock:n lippaille, niin teen ennakkovarauksen.
(hinta tosin Shooters Connection:ssa n. 33$)
.
Häristä puhuminen on eri asia, kuin areenalla seisominen
User avatar
Aki
Posts: 691
Joined: Friday 15.07.2005 23:07
Location: Tervis

Post by Aki »

Sopiihan se vaikka mille lippaille.. Universaaliksi väittävät..
Ite maksoin Ef:llä 45e..
Ollut autoa hankalokerossa siitä lähtien..
Niin kuin aikaisemmassa postauksessa taisin mainitakin, saa noita tarvikkeita jenkeistä halvemmalla..
Itse olen todennut Safarilandit parhaimmiksi.

Noissahan tulee mukana kaiken maailman conversion kitit..
Safarilandin vyölle oma sovitus pala ja sitten erilaisille lippaille omansa..
Glockin ja USP:n lippaille on ainakin omat kilkkeet..
Otan jouluihin mukaan..Saavun itse aavistuksen myöhässä. Ei onnannut lapsenvahdit..
Crom!! Ei ku siis hard chrome!
User avatar
hkth
Posts: 266
Joined: Sunday 05.06.2005 19:05
Location: 65200

Post by hkth »

Sopiihan se vaikka mille lippaille.. Universaaliksi väittävät..

Noissahan tulee mukana kaiken maailman conversion kitit.. Safarilandin vyölle oma sovitus pala ja sitten erilaisille lippaille omansa.. Glockin ja USP:n lippaille on ainakin omat kilkkeet..
toi on vissiin se sama malli, mitä mulla on pari kappaletta (se mitä on saatavana myös ei-taktisen värisinä ;)).

oikeen sovituspalan kanssa noi kotelot toimii tosi hyvin Glockin lippaan kanssa, siitä ei oo valittamista. sen sijaan se "sovituspala" Safarin vyöhön on aika hepponen. kyllä noi kotelot saa silti tukevasti myös Safarin vyöhönkin, kun vähän miettii. tai sit voi ostaa sen CRSpeedin vyön ...
User avatar
HannuM
“Fit to fight”
Posts: 723
Joined: Sunday 24.04.2005 19:28
Location: Vaasa

Post by HannuM »

Kannattaa ostaa samalla CRSpeedin vyö, kun hankkii em valmistajan kotelon ja lipastaskut. CRS:n vyö on huomattavasti tukevampi kuin Safariland (ja tietenkin alusvyöllä!!). Näissä jutuissa on ihan turha säästää, meinaan joutuu ostamaan sen kuitenkin. Kukin kotelon valmistaja on huolehtinut siitä, ettei toisen valmistajan kilkkeet 100 %.sti sovi/ istu/ toimi kaikenkarvaisista sovituspaloista huolimatta.

Vaikka harrastuksemme on "alempien yhteiskuntaluokkien puuhaa", kyseiset eivät saa olla kuitenkaan persaukisia!
User avatar
Aki
Posts: 691
Joined: Friday 15.07.2005 23:07
Location: Tervis

Post by Aki »

hannu wrote:
Vaikka harrastuksemme on "alempien yhteiskuntaluokkien puuhaa", kyseiset eivät saa olla kuitenkaan persaukisia!
Juu ei..
Ei näitä vehkeitä kyllä ilmaiseksi saa..
Joka ratakäynnilläkin saa poltettua muutaman kympin..
Jos jaksaa kerätä hylsyt, säästää jo hieman.

Eikös me aika aika alempaa kastia olla lähes kaikki? Vai löytyykö montakin maisteria?
Crom!! Ei ku siis hard chrome!
Post Reply